سفیرافلاک

سفیرافلاک

سفیرافلاک

سفیرافلاک

گلایه استاندار از بلاتکلیفی هتل شاپورخواست خرم آباد/کارخانه خمیر مایه هر چه سریعتر تعیین و تکلیف شود

استاند ار لرستان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با گلایه از بلاتکلیفی چندین ساله هتل شاپورخواست خرم آباد، خواستار تعیین و تکلیف هر چه سریعتر این مجموعه و همچنین شرکت خمیر مایه دورود شد.

گلایه استاندار از بلاتکلیفی هتل شاپورخواست خرم آباد/کارخانه خمیر مایه هر چه سریعتر تعیین و تکلیف شود

 

به گزارش سفیر افلاک استاندار لرستان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان با اشاره به بلاتکلیفی هتل شاپورخواست خرم آباد پس از گذشت سالها، گفت: متاسفانه بانک ملت پس از گذشت سالها اقدام به تعیین و تکلیف هتل شاپورخواست نکرده و با وجود تملک چند ساله آن اقدامی اثر گذار انجام نمی دهد.

 

هوشنگ بازوند در ادامه بیان کرد: هتل شاپور خواست خرم اباد به عنوان یک ظرفیت مهم برای توسعه گردشگری بوده و باید پرسید چرا بانک عامل اقدام به احیای این مجموعه نمی کند.

 

وی عنوان کرد: بانک ها همواره نباید به دنبال رسیدن سود خود در طرح های نیمه تمام و تملک شده باشند، چرا که آنها نیز به عنوان شرکای واحدهای تولیدی بوده و باید در سود و زیان آنها نیز خود را مسئول و شریک بدانند.

 

این مسئول افزود: به هر حال اکنون بنیاد مستضعفان آمادگی خود را برای تملک این هتل و سرمایه گذاری در آن اعلام کرده و توافقاتی نیز با بانک صورت گرفته، به همین دلیل باید اقدامات لازم برای واگذاری این مجموعه صورت گیرد و در صورت وجود موانع بازرسی و دادستانی به این موضوع ورود پیدا کنند.

 

استاندار لرستان در ادامه بیان کرد: در سال های گذشته شاهد ورود هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی برای تملک این مجموعه بودیم، اما قیمت تعیین شده بالا بود و آنها نیز حاضر به سرمایه گذاری نشدند، چرا که بانک به دنبال رسیدن به سود واقعی خود بود که باید این رویه تغییر کند.

 

بازوند در ادامه اظهار کرد: باید از برخی از مدیران بانک ها پرسید که اگر ملک شخصیتان نیز چندین سال بلاتکلیف بود، بازهم اینگونه رفتار می کردند؟

 

وی همچنین با اشاره به بلاتکلیفی چندین ساله شرکت خمیر مایه دورود نیز گفت: متاسفانه چندین سال از بلاتکلیفی کارخانه خمیر مایه دورود می گذرد و به همین دلیل باید هرچه سریعتر اقدامات لازم برای تعیین و تکلیف این مجموعه در دستور کار قرار گیرد.

منبع : سفیر افلاک       حرف لر  

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.